24 januari, 2013

Saknar!!



Bild lånad via google.


Usch vad jag saknar min mobil nu.. inte för att bli nådd utan för att ta kort, blogga o bara surfa runt som jag brukar göra när det är reklampaus på tv.

Så typiskt att det finns så mkt att ta kort på nu oxå..
Oscar har fått sin julklapp / 1 års present av sin gudmor. Ett gungdjur i form av en tiger fr Teddykompaniet.

Byrån är snart färdig, har målat knopparna idag o i em är det bara att skruva dit dem så är den klar. Funderar på att köpa något att dekorera den med, hittade fina saker på Panduro så kort blir det sen när den är helt färdig.  

Hur är det annars med oss?
Jo tack, kallt är det ute & O gillar inte riktigt denna kylan, så det blir inomhus för oss tills det blivit lite varmare.
Gjorde ett försök med att gå ut i tisdags & då hade han overall på sig & det var inte populärt att gå. Han grät i 10 min tills jag tröttnade & gick in, kan ju även bero på att han föll framåt innan vi ens kommit ut & slog i överläppen så det kom blod, lillen.
Ett nytt försök blir det i dagarna.

Till helgen blir det kalas.
Stora tjejen fyller 16 år.
Shit pommes frites va tiden har gått fort. Känns ju som igår då jag själv var 16 ha ha ha...
Har dock inte köpt någon present än & jag vet inte vad heller. Hon önskar sig en I phone men det blir det inte.. sorry Becka!!

Nu ska jag roa en liten kinkig 1 åring som inte har sovit sin morgonvila.. blir låång lunchvila istället & då ska jag lägga mig & läsa min bok jag håller på med.. " 50 nyanser....."


Kram Hanna



 

7 kommentarer:

  1. Nån på fb skrev igår att Panduro ska öppna i Borås, den fans ju för många årsen i ka´nalleland. Jag saknar butiken i Göteborg. Finns en i Paartille som jag brukar åka till men den är inte så stor. Jag har också en byrå som jag tänkt dekorera, vet dock inte med vad ännu. Men jag väntar nog till våren då man kan stå ute.

    Kallt ja, jag var tvungen att gå och köpa en fleeceoverål till då han vuxit ut den andra och jackan. Men vi kan nog få användning av den ändå en tid, funderar att ta ut vinteråkpåsen ivagnen då han knapt får plats på längden, den tar sån stor plats.
    Hoppas ni får en trevlig helg. Vi får fullt upp med dopet. Men det ska bli kul
    Kram Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fasen va kul om Panduro skulle öppna igen.. förstår inte ens varför de la ner butiken i Knalleland. Håller tummarna.

      Kul med dop men mycket att göra. Hoppas ni får en toppenbra dag o att lille killen är snäll mot prästen ;)
      Trevlig helg, Kram

      Radera
    2. Hanna det finns en affär i Gånghester som har MASOR av grejor, typ panduro
      heter: Pyssel&Skafferiet, Stora vägen 2 vid ICA-butiken i Gånghester
      öppet: må.17-20 to.14-20 fre. 14.18 lö.10-14

      pysselstina.blogspot.com tel. o763 - 456090
      mvh Braid

      Radera
    3. Har hört talas om denna butik men inte varit där. Måste bli en tur snart för det är kul me pyssel.
      Ska genast kika på deras hemsida, Tack för tipset!
      Kram Kram

      Radera
    4. Va lustigt.. fick en superfin träskylt av en vän igår som hon köpt på Pysselskafferiet. Verkar va en mysig butik :)

      Radera
  2. Jag tittar fortfarande in här även om jag inte kommenterar. Sitter oftast på mobilen och just på blogspot fungerar det inte att kommentera längre :(

    Trist utan mobil, men tänk, du överlever!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kikar in hos dig oxå o som du skriver så är det jobbigt/krångligt att kommentera via mobil. Nu är jag ju utan så nu finns inga ursäkter ha ha..

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!