19 januari, 2013

Naken.

Då häde det som man aldrig trodde skulle hända, det som får en att känna sig ensam, naken & helt utlämnad.
Fy va jobbigt det är.

Trodde jag skulle klara det, trodde jag var stark & trodde jag inte skulle vara så beroende men attans vad fel jag har.

Hur ska jag klara mig i kanske upp till 3 veckor.. utan dig!!
Mitt sällskap på dagarna, mitt sällskap på sömnlösa nätter, stunderna vi delar mellan reklampauserna när jag kikar på tv. Attans, fy bubblan.

Jag är utan mobil.
Tappade den så illa idag så vi var tvungna att lämna in den & försäkringsbolaget ska kika på den innan man kan hämta ut en ny (löjligt). Tycker att personalen i en elektronikbutik borde kunna avgöra den frågan men icke.
Nu blir jag mobilfri i några dagar men det kan lika gäran ta upp till 3 v.
Samma är det för dottern.

Hur gjorde man förr??
Tur man har datan & surfplattan.

Nu blir det bildfria inlägg tills mobilen är tillbaka, kika gärna in ändå :)


Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!