16 januari, 2013

Skydd.

Hej alla!!
 
Har inte skrivit på ett tag, har verkligen inte haft orken då jag har varit sjuk, lille O är fortfarande dålig men på bättringsvägen, storasyster R är oxå dålig så det har varit mycket snytande, medicinerande & ännu mer snytande av snoriga näsor.
 
Har under tiden kommit fram till att jag inte ska lämna ut så mycket om mig, min vardag & min familj som jag tidigare gjort.
Lille O börjar bli stor & bilder på honom kommer det inte va så mycket av.
Jag kommer mest att blogga via mobilen & det kommer säkert flera inlägg per dag men i kortare form & eftersom jag inte kan vattenstämpla* mina bilder via mobilen så blir det alldagliga bilder.
Har råkat ut för att bilder har tagits utan lov & det är inte ok.
Därför blir det som sagt alldagliga bilder.
 
Briitta, min moster. Kommer skicka dig lite bilder på Lille O via mail till dig så du får se uppväxten på så sätt. Men roligast om du kommer & hälsar på :)
 
Hoppas DU fortfarande vill kika in & släng gärna in en kommentar när du ändå är inne & kikar ;)


 
* Mitt sätt att skydda MINA bilder från att hamna på villovägar & från att kopieras.


Kram Hanna

6 kommentarer:

  1. Va! Har någon använt dina bilder! Jäkla människor! Ha en underbar dag vännen! Kram Marlene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är tråkigt men inte lika illa som det blev för Becka när ngn tog hennes bilder o utgav sig fr att va henne.

      Radera
  2. Tråkigt att ni är förkylda hela failjen men jag hoppas ni snart kryar på er. Det gör du rätt i Hanna att du inte lägger ut för många bilder av er eller lille O. Var rädda om er allesammans. Jag kommer att kolla dina inlägg lite då och då för du skriver så trevligt om lite av varje.
    Kram till dig och familjen från Marianne

    SvaraRadera
  3. Jag förstår dig! Jag har ju själv haft samma tankar kring det här med att man lämnar ut sig för mycket via bloggen. Funderar mycket på hur jag ska göra när vår bebis kommit. Kanske vore läge att börja vattenstämpla bilderna? Måste kolla upp hur man gör. Önskar er en finfin helg. Många kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte lätt att begränsa sig så man gärna vill dela med sig av sin vardag med nära o kära. Hårfin gräns tycker jag.
      Jag vattenstämplar mina bilder via Paint. När man väl kan det så är det lätt.
      Kram tillbaka :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!