06 januari, 2013

Lungt.



Idag har inte många knop vidtagits, kan bero på att jag är sjuk.
Ont i halsen & förkyld. Inte nog med det.. menshelvetet har jag oxå. Usch!!

Just nu är gubben iväg på middag hos sin mamma, min svärmor med Oscar.
Jag följde inte med pga förkylningen, vill ju inte smitta men det är så typiskt att man ska vara dålig just denna helgen men det är inget man kan hjälpa.

Nu har jag egentid & har spenderat 1 timma med "Så ska det låta - julspecial", det visades dagen innan julafton & då var det Bingolotto som gällde så jag spelade in programmet.
Nu fick jag sitta & njuta av en av mina favoriter Peter Jöback i lugn & ro.

Har slängt in en ugnspannkaka till kvällsmaten & nu njuter jag av en kopp kaffe & slöar framför datorn.

Har du gjort något roligt i helgen??
Nästa helg ska vi ha date gubben & jag.
Tösen ska vara barnvakt när vi går på den sena bion av filmen "Hobbit".
Skulle gått för längesen men hon har inte varit så pigg på att passa O för hon är rädd att han ska bajsa. Blir hårdträning i bajsbyte i veckan ha ha..

Ps, har blivit ngt knepigt i sidan som gör att jag inte kan lägga till bilder, ska se om det går att ordna imon.


Hanna

2 kommentarer:

  1. Ska bli mysigt att gå på date med dig. Var längesen nu. Det är ju så att det pirrar lite i magen då man ska på date med tjejen man är så förälskad i. :-) Love u. / Gubben

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är ju både knas & söt. Älskar dig me :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!