10 januari, 2013

Smitta o jobbsök.

Jaha.. Nu har då lille O blivit smittad av mig. När jag äntligen börjat känna mig något ok så är det hans tur. Detta innebär att vår bio-date får bli nästa helg, vill inte lämna ansvaret till Becka.

Vad händer annars?
Jag har börjat kika på jobb o det finns inte mycket men ett o annat har jag hittat.
Har ikväll skrivit personligt brev o det är inte det lättaste. Skriva positiva saker om mig själv o varför jag passar till jobbet? Öh.. Va vet jag ;-)
Gubben får allt läsa igenom det innan det skickas iväg.

Egentligen skulle jag kunna tänka mig något helt annat jobb som inte har med vården att göra alls men som sagt, inte lätt.

Eftersom helgen blir lugn så ska de allra sista kartongerna packas upp. De är de jobbiga kartongerna med pärmar med gamla kvitton/garantier som man aldrig kastat. Krafs som legat o skräpat, ni vet. Ångestlådor :-) Bara att bita i det sura äpplet men när vi hjälps åt Jörgen o jag så brukar det bara va roligt för vi skrattar o retas med varann hela tiden på skoj.

Hoppas ni får en trevlig helg o gör något kul!

Kram

Ps. Det blir mycket mobilinlägg nu för att jag kan :-) Näe, kan inte sätta in bilder via datorn o jag har inte orkat ta reda på varför!?

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack & kul me nya "kommentatorer"!!
      Fick den i julklapp av min syster som köpt den fr Indiska :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!