11 januari, 2013

Varför inte i Sverige?

Eftersom lillen är sjuk så har han velat sitta i mitt knä mer eller mindre hela dagen, det har blivit mkt tv idag. Ska bli skönt att få duscha när Becka o Jörgen kommer hem för han har knappt sovit något heller. Stackare!

Nu går ett program från USA om att handla mat med kuponger. De tjänar upp emot 98 % på att handla med kuponger.
Borde man införa här oxå. Alltid roligt att kunna handla billigt.
Kika på programmet någon gång så får du se ngt häftigt, går på kanalen TLC.

1 kommentar:

  1. Ja det vet jag att Ulla o Willy gjorde hela tiden. Dom hade massor av olika kuponger som dom tog med sig till de butiker som var billigast och det som dom behövde. Det fanns bl a en butik som hade allt i storförpackningar s k grossistaffär där allt var jättebilligt och det fanns allt du behövde. Det var roligt att gå där och kolla på allt. Jag köpte mig ett armbandsur för 7 dollar vilket bara är ca 50 kr. Ska se om jag har möjlighet att kolla på den kanalen om jag har den. Svärmor Marianne

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!