31 januari, 2013

Tidig morgon.



Klockan är inte mer än ca 9.28 & jag har redan tvättat 1 maskin tvätt (lakan), städat & dammsugat nedervåningen sen har Willhem (fastighetsbolaget) varit här & fixat vårat stopp vi hade i toaletten.

Fy för stopp i toa... så fort man spolar tror man att det ska rinnu ut på golvet, fy.
Jag har sett mycket i avföringsväg då jag jobbar på sjukhus men jag vill helst slippa det hemma :)

Dagen kommer väl att bli lugn för övrigt.
Ska göra en råkostsallad som jag hittade på nätet, den ska visst hålla sig i 3 v i kylen men den är tydligen så god att den tar slut med en gång. Skriver recept senare när jag gjort den.

Idag kommer även leveransen av en motionscykel som vi beställt. Spännande.

Ikväll ska Beckas killkompis komma hit, de är inte ihop... än.. varje gång jag frågar så får jag till svar:
-Men mamma, man kan ju ta det lugnt.. jag säger till när vi är ihop!!
Klok tjej.

Vad ska du hitta på idag??
Själv längtar jag till kvällen då jag får lägga mig i en säng med rena lakan.. underbart!!


Kram Hanna
 
Ps: Inatt sov lille O 11 timmar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!