21 juni, 2012

Dagen innan.


Idag har vi verkligen gjort som vi planerat min stora tös & jag.
Städa, plocka blommor & duka.

Började morgonen med att städa för att sen äta en god gemensam frukost med goda frallor som vi köpte på Citygross igår.
Samtidigt matade jag Oscar med sin morgongröt som han äter med god aptit.
Roligt att mata honom nu när mer mat slinker ner i magen än på haklappen.

Efter frukosten gick vi ut för att plocka lite blommor, vill ju så gärna ha lite blommor på det dukade Midsommarbordet till imon. 

Solens strålar var varma, för varma så det blev ingen lång stund ute men tillräcklig för att få lite luft & blommor.

Vildvuxna ängsblommor.


Dukat Midsommarbord.



Önskar Er all en Glad Midsommar!!

1 kommentar:

  1. En glad midsommar önskar vi till alla. Ett vackert dukat midsommarbord på bilden. Ha det härligt och njut av god mat och varandra. Kram från Marianne o Bernt

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!