04 juni, 2012

Mysdag.

Idag kom Ä N T L I G E N dagen då min underbara vän Tessan skulle komma "hem".
Vi är gamla kollegor som jobbade väldigt mycket ihop som gjorde att vi blev vänner även privat, hon känner mig bättre än mina systrar.
Trots att jag inte träffat henne sen dopet i mars så känns det verkligen som om hon var här igår på en kopp kaffe, undra om man är tighta då?? Hon kände samma, att det var som igår. Min vän!!


Vi åt en god lunch, sill & potatis (näe, jag tröttnar inte på det) som avslutades med kaffe.
Hade mycket att prata om & Oscar tog givetvis lite uppmärksamhet men det var bara roligt.. det är ju hans fadder. Det mysiga var att han var inte rädd för henne ett dugg.. han bara skratta, som vanligt.

I väntan på besöket så provar vi den nya stolen.

Fina gåvor fick vi mé.
Jag/vi fick blomma med ett hänghjärta &
Oscar fick en söt kub att stoppa små djur i från Pumpkin.

Bästaste Tessan & Oscar i sin Bumbostol.

Miss my friend !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!