01 juni, 2012

Bud på Facebook.

Idag har jag lagt ett bud på en lila Bumbo-stol i gruppen "Borås Loppis" på Facebook.
Vore kul om jag vann då jag tittat på denna lilla babystol redan när Oscar låg i magen.

Som många andra trodde jag det först var en potta men när jag läst lite mer om den så verkar den kanon & allt fler småbarnsföräldrar köper den. En bra stol för de små som gärna vill sitta upp men inte är stabil i ryggen (man ser att Oscar vill sitta upp för har lutar/drar sig framåt i sin babysitter)
Anledningen till att jag inte gjort slag i saken är att Jörgen tyckt att det är onödigt men nu tar jag saken i egna händer & köper begangnat.

Håll tummarna för mig att jag vinner budet.
Klockan 21 ikväll vet jag.

Bild lånad via Google.


Mamma Hanna

2 kommentarer:

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!