01 juni, 2012

Städ, regn & pizza.

Dagen har innehållit minsta möjliga måste-göra-innan-helgen-dag-för-att-jag-ska-kunna-slappna-av.


Oscar började babbla & åla sig redan efter 6, vaknade av hans kalla fötter som nuddade mig i ansiktet.
Om han matas tidigt (idag 4.30) på morgonen så brukar han ibland få ligga kvar mellan oss, det är så mys att ha honom där & vakna för att gosa.
Jag hade grus i ögonen men då han inte gnällde så låg jag & drog mig till halv 7 sen gosade vi.


På fm städade jag lite, som vanligt.
Inget storstäd, torkade lite i badrummet, köket & storarummet. Dammsugade.
Är så nöjd med min leksak som inhandlades i Ullared i början av året, lätt att bara gå runt lite snabbt, min dammsugare på skaft.


Kvällen har kommit smygandes & i köket bakas det pizza.
Blir en lugn familjekväll då Becka är hemma med oss & inte iväg med kompisar, vilket är ovanligt.
Funderar på att slänga på en riktig tjejfilm (Jörgen får stå ut eller gå till datorn) eller så kikar vi på ett inspelat avsnitt av Vampire Diaries.

Jörgen mitt i pizzabakning.

Becka har påbörjat sin garnering till sin pizza.



Trevlig kväll mina vänner J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!