13 juni, 2012

Vakna till solen.

Oj, va både jag & Oscar har sovit gott inatt.
Han somnade vid 20-tiden igår för att inte vakna förrän vid 5.30 på morgonen.
Han fick en ny blöja & en flaska mat & så somnade vi om båda 2 till 8.20.
Hjälp va det var länge sen man sov så länge & jag sov så otroligt gott.

Vårat sjusovande gjorde att morgonpromenaden blev lite senare men jisses va varmt det var ute i solen & ändå var klockan bara 10.

Nu sover Lill-killen sin lunchvila & jag brukar i vanliga fall göra honom sällskap men känner att det inte behövs idag så nu sitter jag här.. äter min lunch som hunnit kallna då jag gav Oscar mat först.. som småbarnsmamma är man van att få äta kall mat, dricka kallt kaffe =) Tur det finns micro.


 

Mamma Hanna


1 kommentar:

  1. sv: Okej :) Jag hoppas det snart vill sätta igång ^^
    Var detta ditt första barn?

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!