16 juni, 2012

Fy faaan...



Vaknade tidigt i morse innan klockan 4 & kände att  något var på G.
Mådde fruktansvärt illa & sen var det bara till att springa till toa, inte för att kräkas utan för att jag har blivit såå dålig i magen.

Febern har kommit krypandes oxå, trots Ipren i kroppen så har jag en temp på 37,8 & det är mycket för att vara mig, det blir en lugn helg & inte som planerat (som vanligt).
Ska sluta planera helgerna för det blir inte som man tänkt sig ändå.
Nu sitter hela familjen & kikar på "Tillbaka till framtiden 2", alla utom jag. Klarar inte av sådanna filmer. Oscar är i Jörgens famn & han har hittat ett nytt ljud. Han brummar som små pojkar brukar göra i sandlådan när det leker med bilar eller när man går på simskolan & ska lära sig "koka kaffe" i vattnet.. bruuuu... bruuuuu... & saliven sprutar. Min kille =)
Önskar ALLA en skön helg!!

2 kommentarer:

  1. Hej Hanna! Tråkigt att du blivit dålig och hoppas att det går över snabbt. Inget roligt när man vill göra så mycket skoj men det är ju tur att vädret inte är så bra. Härligt med lille Oscar och hans nya ljud. En underbar lite unge precis som hans syster är fast hon är ju lite större. En underbar tonåring. Kram Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Typiskt att bli sjuk på helgen när alla är lediga, men va ska man göra.

      Ja, de är underbara våra fina barn.

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!