05 juni, 2012

Krångel..

I går kväll lyckades jag krångla till mig en knassida på bloggen. Designen såg inte klok ut & har försökt att rätta till den.
Kan hända att det ändras lite till & från under några dagar men ha överseende med det.


Har ÄNTLIGEN fått till en länklista på bloggen. Det är en handfull bloggar jag kikar in i varje dag, inte ALLA men kan ge dig lite inspiration till något nytt att läsa.


Dagen kommer spenderas inomhus me mys. Känner att jag har hållit på med något varje dag & förlorat mycket sömn (svårt att sova emellanåt) så idag ska vi bara vara.. sova middag står på min agenda idag fast Oscar sov hela natten, 10 timmar utan att vakna.



Mammas gos!!



Väntar på att skattepengarna ska komma så vi kan köpa oss en ny bilbarnsstol denna veckan, vill gärna lämna tillbaka det lånade babyskyddet för snart kommer det tillökning i deras familj så de behöver den bättre än oss plus att Oscar har vuxit ur den. Vi fick även låna en bärsele men den testade Jörgen bara 2 ggr här hemma. Föll oss inte riktigt i smaken. Snart får ni tillbaka era saker Marlene.

Tack goa Marlene för lånet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!