31 maj, 2012

Statistik.

Vem är just du som läser min blogg?
Eftersom jag får ett fåtal kommentarer på inlägg av personer jag känner eller känner till så hade det varit roligt att veta vem mer än dem som läser min blogg.

Vet att det är minst 50 stycken / dag som läser men vem är du??
Who are U??




Enlig statisiken på min blogg har jag läsare i 6 olika länder.
Nämligen:

Sverigen
England
USA
Tyskland
Ryssland
Indien

Kan det verkligen stämma??

Eftersom jag skriver på svenska så antar jag att läsarna förstår svenska språket??
Läsarna från USA är antagligen (tror jag) Jörgens släkt.
Men de andra länderna då?

Snälla, säg mig vem du är ifrån detta land eller  något av de andra & vill du inte lämna kommentar så skicka då ett mail.

trapp75@hotmail.com



Hello World Wide Web

10 kommentarer:

  1. Hej Hanna!
    Du vet att jag din svärmor läser din blogg varje dag och tycker du skriver så trevligt och fint och har så fina bilder inlagda.Jag hoppas du får veta vilka mer som läser din fina blogg. kram Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vet att du läser & det är trevligt.
      Kram

      Radera
  2. Jag läser också din blogg min älskade, du skriver väldigt bra om saker som händer i vårt liv. Puss & Kram Din Gubbe

    SvaraRadera
  3. Jag hänger ju här inne ibland, men det vet du ju ;)

    Du har förresten fått bra svar om Bumbostolen hos mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nähä.. hänger du här ibland Kicki?? Hade jag ingen aning om haha :)
      Såg svaren om Bumbo, funderar på att köpa en. Verkar den bra?

      Radera
  4. sv: Det var nog bara lite förkänningar för här har inte fortsatt något som tyder på att bebis är påväg. Bara lite sista maj skämt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men snart så har du din lille kille i din famn, saknar faktiskt graviditeten så njut nu det sista så mkt du bara kan (fast det känns tungt).

      Radera
  5. Jag tittade in för ett par dagar sedan. En 27årig tjej från småland med en dotter på 1 år oh är gravid med nr2 som beräknas i september. Kul att läsa andras vardag :) håller med om bumbon, det är en jättebra stol! (min blogg är under konstruktion så därför är det lösenordsskyddat ett tag nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen in & kul att du följer min blogg, ska genast kika in i din!! Grattis till nr 2 i magen, spännande.
      Bumbostolen är verkligen jättebra & det enda jag ångrar är varför jag inte köpt den tidigare :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!