23 september, 2013

Åh nej!!

Natten mellan fredag/lördag började lille bus bli dålig i hosta och förkylning.
Snacka om att alla baciller vandrar runt på dagis, tyvärr.

I helgen kände jag av lite värk i halsen men nu gör det riktigt ont.
Känner inte riktigt för att bli sjuk just nu.
Kanske därför jag va så trött o orkeslös i helgen. På förmiddagen hade jag nog även en släng av feber.

En dag i taget och hoppas kunna jobba mina 2 pass denna veckan, jobbar söndag oxå men då ska jag väl va okej.
Oscars näsa rinner som en öppen kran så kanske blir det en lugn vecka för oss men morgondagen får utvisa vårat öde.

2 kommentarer:

  1. Behöver du barnvakt så säg till. Jag är ledig för det i morgon och på onsdag. På torsdag kväll och hela fredagen ska jag passa barnen i Hällingsjö.
    Kram svärmor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära du men eftersom jag är sjukare än Oscar så blir han hemma med mig, jag klarar inte av att jobba i det skick jag är idag men ska absolut tänka på dig framöver.
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!