06 september, 2013

Snabba steg.

Natten gick bra trots att jag hade hela sängen för mig själv. Hade hoppats på att få lite sällskap av Lille bus men han sov hela natten i sin säng, typiskt.

Började morgonen med en flaska välling o Bamse på surfplattan. Brukar inte göra så men lite mys med tv i sängen en fredag är inte dumt att starta dagen/helgen på.

Nu sitter jag ute med första koppen kaffe, Oscar busar omkring o leker emellanåt i sandlådan.
Tänkte inte göra så många fler knop idag, har ju ändå tvättat 2 maskiner, städat båda våningarna, hängt ut tvätten på tork o det sista blir till att plocka ur tvättmaskinen o slänga i rena lakan.

I helgen har vi inga större planer.
Det enda MÅSTE som vi har är att handla.
Blir nog att vi fortsätter att plocka undan i trädgården inför hösten, rensa i landen en sista gång.
Är nog även läge till att ta in parasollet när det är så fint väder.
Rottingmöblerna ligger redan skyddade under en presenning.

Hösten kommer fort, med snabba steg.

Vad har du för planer i helgen?

1 kommentar:

  1. Låter lite som våra planer, röja undan mer för hösten ute både plocka in grejer och rensa upp i landet.
    Vi ska passa på att grilla också, både i kväll och på söndag. I morgon ska vi bli bjudna på dumplings ska bli spännande och testa då jag aldrig smakat det. Kram

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!