28 september, 2013

Fredag kväll.

 



 

Det blev en lugn stund ute på fm igår efter lätt städ.
Vinden blåste kallt o jag som glömt halsduken kände hur kallt det blev över halsen, ändå hade jag under morgonen tvättat upp massa handskar, halsdukar o mössor så det finns rent o fräscht nu när kylan börjar bita tag i ens kinder.
Tänkte plantera de 5 ljung som gubben köpt tidigare i veckan men det gick ju inte alls då Oscar var överallt o ingenstans. Det blev istället en liten tur i skogen o i gungan o det var kul.

Kvällen blev lugn o skön.
Jag fick ett ryck o gjorde i ordning lite mer granola (müsli) o fler ostplättar (äter dem som bröd med smör o pålägg). Eftersom det bara blir 6-8 st per sats så gör jag dessa 1-2 ggr i veckan.

Becka hade sin kille här men de höll mig o Oscar sällskap mer eller mindre hela kvällen, trevligt.
Vi åt kycklingsallad eller försökte äta då Oscar var så uppe i varv att det var svårt att äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!