03 september, 2013

Ändrade planer.

Nu ligger jag jämte min bus i sängen o han är helt utslagen efter den långa dagen på dagis. 
Var tvungen att väcka honom då han somnat efter lunchen, han var alldeles rosig om kinderna o svettig i håret.

Dagen har gått kanon o han har sprungit runt i skogen med de andra barnen o tydligen lekt vilt i sandlådan, bevisen hade han på sig, nämligen extra kläderna. Nu får tvättmaskinen jobba igen.

Det har blivit ändrat i planeringen.
Jag ska börja jobba i morgon men det är helt ok för jag är sen ledig torsdag till söndag, det kan man kalla mjukstart. Frågan är bara hur jag ska orka gå upp vid 5 tiden?

4 kommentarer:

  1. Skönt med en mjukstart, men du verkar ha lite olika arbetstider så det måste vara skönt med lite längre ledighet i mellan. Lycka till, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteskönt :) Var helt slut igår men på ett skönt sätt o ledighet är ett måste för det är ett tungt jobb.
      Kramiz

      Radera
  2. Härligt att höra att det går bra på dagis. Lycka till på jobbet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack o kul att det "släppt" för dig ang inskolningen. Dag 2 skulle ju bli bättre ;)
      Kramiz

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!