05 september, 2013

Seg, segare, segast.


Dagen har varit seg. Ingen riktig ork till något. Kan bero på att jag började jobba igår eller att Oscar sov mellan oss i natt eller rentav en kombo av de båda.
Skönt att bara jobba en dag o sen vara ledig, kan lugnt säga att det behövs för man blir helt slut i knoppen/kroppen fast det inte var nytt.

Trött har jag i alla fall varit. Tänkte städa lite men väntar med det till imorgon.
Både Oscar o jag somnade efter lunch o sov i 2 timmar, har ändå kommit ut lite på eftermiddagen o klippte gräset på framsidan.

Ikväll blir det bara jag o barnen. Gubben är iväg med jobbet o sover borta.
Dottern o jag tänkte äta tonfiskröra o bakad potatis (jag utesluter potatisen) o kika på Idol som vi missade igår samt Hollywoodfruar (inspelat) i lugn o ro efter att Oscar lagt sig.
Tjejkväll med andra ord.
Tänkte även smaka lite på muffinsen som Becka bakade igår (ja, jag vet att det är fusk), det får bli en en-gångs företeelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!