26 september, 2013

Det finns hopp..

Från en höstpromenad förra året.


...det finns hopp för min förkylning.
Länge sen jag var så här dålig men börjar se ljuset igen efter några omtöcknade dagar.

Måste bara säga att det är INTE lätt att vara sjuk med en galen 21 månaders liten kille som har energi upp över öronen. Igår var jag så trött så när min syster ringde så brast jag ut i gråt, då är man trött.
Oscar har varit överallt o lite till, jag hinner inte vara sjuk för jag måste kolla honom hela tiden o igår så vilade han bara i 30 min på dagen, brukar vara 2 timmar.
SUCK!!

Ja ja, nog med klagande.
Känner mig piggare idag o längtar ut.
Hoppas orka följa med gubben o handla i em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!