04 oktober, 2012

Börjar bli nöjd.

Har varit lite smådålig på att uppdatera dagligen men det blir lätt att man inte hinner med det, speciellt inte på kvällarna för de har spenderats mer eller mindre till att skruva ihop möbler.

 
 
Gårdagens projekt var skänken som vi köpt.
Vi brukar hjälpas åt att läsa beskrivningen, leta skruvar & beslag & vi har väldigt roligt ihop när vi gör något. Skrattar & flamsar.
Jörgen satte på någon radiokanal fr Stockholm & de spelade bara gammal hederlig dans/fest musik som vi båda gillar så vi skruvade möbel & dansade/diggade om vartannat, kul kväll med andra ord.

Idag har jag bara suttit & tittat på mitt storarum & är så nöjd.
Det är ju inte helt färdigt än då tavlor ska upp plus att matsalsmöbeln inte är på plats (vänta till dec).


 
 
Just nu sitter Jörgen & kikar på det allra sista CSI Miami, jag har slutat kolla på den serien för längesen.. man liksom tröttnar på vissa serier.
Igår var ju den efterlängtade säsongen med Grey´s Anatomy men jag måste säga att jag tycker den oxå ballat ur.. alla sköna karaktärer flyttar eller dör. Kanske är bra att det är sista säsongen som visas nu.
Jag väntar på att klockan ska bli 22 så jag kan se Fråga Olle, gillar det programmet, gör du?
 
Imorgon är det fredag & jag tänkte jag skulle fota lite & visa er lite bilder på hur vi har det. Finns det något särskilt som du undrar över eller som jag ska visa i bildform, ge mig förslag :)
 
Hanna


2 kommentarer:

  1. vad fin skåpet blev. såg den bara i kartongen när ni kom hem med den men det var riktigt vacker och ni hade så mysigt med ljusen på. härligt att få det klart inomhus och ni har det verkligen fint. kram från svärmor

    SvaraRadera
  2. Vilket fint skåp. Sköt att ni börjar komma i ordning jag. Det tar på krafterna och flytta. Ska bli kul att få se resten av huset.
    Tina

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!