21 oktober, 2012

Söndagslunk.























Jörgen ligger & vilar me Lill-killen, han har ont i huvudet så lite vila kan vara gott.
Själv njuter jag av lugnet & egentid framför datorn, ingen som vill ha uppmärksamhet, ingen som försöker ta musen eller musmattan, ingen som drar i byxbenet eller ställer till me allmänt bus utan nu är det bara jag & datorn.

Tanken var att vi skulle planetera våra lökar på fm men åkte en sväng för att slänga skräp i återvinningen, ta kort på pappas Mustang som ska ut på Blocket samt åkte en sväng förbi affären för lite mjölk, fil & frukt.
När vi kom hem så skulle det bli trädgårdstid men det regnade på ganska bra då.. nu är det uppehåll men 2 av 4 sover. Kanske att jag drar med Rebecka ut, hon kikar just nu på film.

Ja just de, kikade på filmen Snow White and the huntsmen igår & den var kanon om man gillar den typen av filmer som är lite åt fantasyhållet. Mycket sevärd med andra ord så den rekomenderar jag.


Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!