20 oktober, 2012

Lördags Mys.


 





Rymmer 5 talgbollar.
 
 
Pappa, Heidi & Oscar.
 

Lördagsgott.
 
Kvällens film.
Bild lånad via google.
 
 
 

På fm åkte vi en sväng till Blomsterlandet.
Jag fick tag i den superfina Amaryllislöken som jag vill ha till jul, dyr men hoppas verkligen den är värd sina 99 kr.
Köpte Alliumlökar som jag tycker är så fina, det är som bollar som vajar på en stjälk.
Passade även på att köpa ett litet gulligt hus för talgbollar till de små fåglarna i vinter.
Den satte vi upp på baksidan så fort vi kom hem. Just nu ser den lite naken ut när den står i slänten men tänkte hänga på en kärve närmare vinter. Hoppas nu bara lite fåglar hittar dit.

Pappa & min syster Heidi kikade hit på fm-kaffe & busade lite me Lill-killen.
Synd att vi träffas så sällan, ändå bor vi så nära. Tänkte bjuda hit båda mina systrar på en liten tjej-kväll framigenom så att vi får träffas bara vi 3.
Lite tjejsnack, mat & vin kan i alla fall jag behöva.

Kvällen är här & vi drack varsin öl medans vi gjorde iordning vår kvällsmat som idag består av en smörgåstårta.
Detta brukar vi unna oss ibland, det är inte dyrare än att köpa 3 portioner Thaimat så ikväll unnar vi oss... senare blir det filmtajm, det blir Snow White and the huntsmen.
Syrran har sett den & tyckte den var bra så hoppas det är en sevärd film på sina 2 timmar.

Önskar Dig en kanonkväll & en mysig söndag!!

Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!