26 oktober, 2012

Full frys.




 

Frysbox på 177 liter, Cylinda
Bild lånad fr tretti.se
 

Köksassistenten från Bosch. Beställd i den färg som på bilden.
Bild lånad fr tretti.se

Igår beställde vi ÄNTLIGEN frysboxen & en hushållsassistent.
Assistenten är en present från min fina man & barn då jag snart fyller år (det räcker ni köper mig en fin blomma/blomstercheck på födelsedagen) den tänkte jag ha framme på diskbänken så vattenkokaren får åka in i skåpet för den är lättare att plocka in/ut.

Hoppas på att varorna kommer under nästa vecka, sugen på att baka men har ju inte någon plats nu... men snart... snart...
 

Hanna

2 kommentarer:

  1. Den assistenten har vi med, jag gillar den jättemycket. Beställde också från tretti.se.
    Härligt att ni hitta en frys också, snar blir det bakning antar jag, kram trevlig helg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. OM det blir bakning haha.. det kan jag lova att det blir.
      Kul att du är nöjd med din assistent, tror jag oxå blir det.

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!