15 december, 2012

Ändrade planer.



Denna dagen blev inte alls som planerat.
Här sitter jag i myskläder & Oscar har fortfarande pyjamas på sig.
 
Igår när gubben & jag satt framför tv:n så grät Oscar från sin säng, det brukar han göra & ibland tar vi ner honom en stund men igår hände detta 2 ggr.
Det visade sig att han blivit förkyld, redigt.
 
Försökte få honom att sova i sin säng men vid 1-tiden blev det Alvedon & sova mellan mamma & pappa.
När han sover jämte oss så vet jag att natten blir bökig.
Han drar sig något enormt mot mitt håll & jag vaknade av att hans lilla blöjrumpa var intryckt mot min nacke, sötis. Väckte Jörgen för att få bort honom från mig men detta gjorde att ingen av oss kunde somna om så vi har varit vakna sen 5 i morse. Oscar & jag gick till sängs igen mellan 7-9 & det var skönt. Sen dess har han inte sovit.

Granköpet blev det inte heller efter nattens & morgonens snökaos. Hoppas det blir köp imorgon istället. Fm har spenderats i Oscars nya rum & det börjar arta sig.
Inatt blir det premiär i eget rum.

Tanken var att vi skulle göra lite godis idag men får se om kraften finns då även jag fått feber.


Hanna

1 kommentar:

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!