05 december, 2012

Uppe med tuppen.






















Oscar ville inte titta in mobilen för att bli fotad, fanns så mycket annat att titta på.


Idag ville Becka ha skjuts till skolan & jag kom på den smarta idéen att vi skulle åka handla samtidigt så slipper vi det sen.

Sagt & gjort så åkte vi till Maxi efter vi släppt av Becka i skolan.
Det var inte mycket folk så vi kunde lätt strosa & kika runt lite. Köpte även en julklapp.

Passade även på att köpa blockljus som jag ska i den nyinköpta takkronan jag köpt.
Måste säga att det är för jäkla dyrt med ljus, jag köpte 3 st lite större vanliga vita & de kostade
25 kr st. Ska man då ha några stycken så blir det ju skitdyrt men ljus vill man ju ha denna årstiden, det är ju så mysigt & höjer mysfaktorn till max så kosta vad det kosta vill för ljus SKA jag ha.

Har inga större planer för resten av veckan förutom att vi ska sätta igång med Oscars rum men jag har inte någon större lust.. brukar vara roligt att renovera & få nytt men nu när det är så nära jul så inspirationen har flygit iväg.. hoppas den kommer tillbaka för det ska vara färdigt innan jul.. gah!!
GE MIG STYRKA!!

Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!