14 december, 2012

Den bistra sanningen.



















 
 
 


 
Båda korten är tagna idag & den bistra sanningen visar sig.


Är det så att när man närmar sig det stora talet 40 så börjar allt rasa?
Jag menar hängbröst har jag haft sen 15 typ.. skoja.
Hängröv likaså, magen hänger efter 2 barn & idag upptäckte jag påsar under ögonen.

Shit, har aldrig haft påsar under ögonen.
Mörka ringar har jag haft någon gång men påsar.
Stod i badrummet & borstade tänderna när jag upptäckte dessa påsar.

Ja ja, det är bara till att acceptera att man blir äldre men jag har ju en underbar man som ÄLSKAR mig för den jag är (oavsett storlek eller hängande kroppsdelar).

Rynkorna har inte kommit så mycket.. än.
Vet flera som har väldigt mycket rynkor i min ålder så att jag är överviktig kan ha sina fördelar men endast de fördelarna då givetvis.


Hanna

1 kommentar:

  1. Du är så underbar o vacker, åldern gör dig bara vackrare. ""Gubben"

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!