22 december, 2012

Så gott som klart.




Så här ser det ut från dörröppningen.


Idag fick vi upp lite tavlor i Oscars rum som mer eller mindre gjorde att det även blev klart, nu fattas det bara en tavellist ovanför furubyrån, 3 tavlor med ugglor på som jag köpt (fick bara 2 av 3 i leveransen så jag väntar med att sätta upp dem) & så måste vi köpa taklampa & fönsterlampa men så länge lyser ju stjärnan & nattlampan upp.
Appropå nattlampa så köpte vi Smurfen som syns på bild 3. Billig & går på batteri & den ger ett behagligt ljus & skiftar i olika färger.

Vi är nöjda med resultatet & till våren blir det att måla om furumöblerna vita.
Vad tycker du om rummet??

Hanna

7 kommentarer:

  1. Snyggt!
    Fick leta efter nattlampan först, den var väldigt diskret, kanske med ska passa på och köpa en..
    Oavsett tror jag en nattlampa behövs...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nattlampan är suverän, den får lysa tills vi själva går o lägger oss, släcker den sen. Det gör ju att man slipper tända ngn lampa.
      Den är superdiskret, vet att det finns 2 strl men vet dock inte om våran är liten eller stor.

      Radera
  2. Så fint ni gjort i Oscars rum. Det är inte konstigt att han vill vara där och att han sover hela natten. Han slipper ju störas av era snarkningar och kan ligga och beundra allt fint i sitt rum innan han somnar, Han är nog supernöjd och en underbart härlig liten kille i en underbart härlig familj. Kram Marianne

    SvaraRadera
  3. Så fint, jag fick också leta länge efter nattlampan, var har du köpt den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nattlampan i form av en Smurf köpte vi i Ullared, vet att de finns på ex Jollyroom.se Lampan rekomenderar jag skarpt då det är ett behagligt ljus som inte är för starkt o sen är den mysig för den skiftar i färg.

      Radera
    2. Jag var i Ullared i går, men såg inte just den. Hitta ett klot som skifta i färg dock, men jag köpte inget. Just nu så har jag fönsterlampan tänd så drar jag ner rullgardinen över så blir det lite lagam med ljus. Tina

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!