19 maj, 2012

Besök på vinden.

Under em var vi uppe på vinden för att äntligen ta upp våra vinterjackor, skor, halsdukar mm. Tummen satt långt in i år...
Passade på att ta ner sitsen till vagnen, så imon blir det provsittning.

Helt plötsligt känns det som om Lill-killen blev en stor kille men om sanningen ska fram så börjar liggdelen bli lite för trång då O är såpass lång.
Får se hur det går men inom en snar framtid är det dax för byte.


Inplastad, ny & fin.

Uppdatering: Inspirationen till att ta ner sittdelen kommer från en tjej vars blogg jag följer & som har en son i samma ålder som Oscar, de använder sittdelen nu så jag tänkte testa.
Tack Kicki :)

Min lille börjar bli stor kille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!