18 maj, 2012

Filmkväll nalkas hos Sjöberg.



Dagen har varit en sån där härlig dag där allt bara flyter & man njuter av ledigheten från ens familj & det är 2 dagar kvar.

Började med att tvätta 2 maskiner för att sen bege oss mot stan.
Tittade först in på Turistbyrån för att fixa 2 Lejonkort till Djurparken men det är ngt nytt att ens foto måste finnas på så vi fick värdekort för att lämna in & få riktiga kort på plats.

Det är den traditionella Vårmarknaden i stan & det är verkligen ett MÅSTE för Jörgen att få köpa munkar.
Han köper från samma stånd varje år så man tycker ju att han snart borde få lite rabatt :)

Kikade även in på Hemmakväll där vi hyrde film men inget godis, denna gången fick jag välja 2 stycken & skönt att inte den 3e blev någon skräckfilm för jag har blivit rädd av dem den senaste tiden. Jörgen valde filmen i mitten.. han är en romantiker, ja vet!!

Em spenderades i sängen, Oscar somnade gott mellan oss & vi likaså.. nu njuter vi av varsin kvällskaffe & 1 munk & senare blir det filmtajm mé Thaimat, har inte ätit det på flera månader men idag unnar vi oss det då stället vi köper ifrån är mycket billigare & minst lika gott som från de dyrare ställena.

Imon lördag blir det att vi åker ut till pappa på landet, ska njuta i solen (om vädret är bra), grilla & bara vara.

På söndag blir det en sväng till Djurparken, längtar då jag inte varit där på flera år.


Trevlig kväll vänner J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!