28 maj, 2012

Trotsade halsen.

Igår söndag gick vi upp före klockan 6 för att ge oss ut på en roadtripp till
Ge-kås, Ullared.

Hade & har fortfarande en hals som krånglar & värker men att åka & shoppa billigt orkar man nästan alltid.

Vi var på jakt efter lite nya tunnare kläder till Oscar.
I hans garderob fanns bara långärmade bodys & långbyxor.
Hittade lite smått & gott men bara 1 par shorts, så det blir till att kika här hemma i affärer efter fler samt solglasögon & solhatt.


T-shirts & 1 par shorts.


Bodys med korta ärmar/utan ärmar.


2 snuttefiltar
Myggnät till vagnen
2 leksaker
Tvättlappar


Nappflaska
Badpool
Pump till poolen
Flaskhållare till vagnen
Skylt till bilen
Köpte även en smidig spegel att fästa på nackkudden bak (ej på bild).


Smått & gott i hygienväg.


Billiga bakartiklar samt nudlar som jag äter till lunch varje dag.

Kramiz

4 kommentarer:

  1. Åh jag vill också till Ullared, men orkar nog inte det nu att slåss med allt folk...

    sv: Fläkt kommer vi skaffa mär vi flyttat till rahdhuset :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan förstå att du inte vill åka till Ullared höggravid, som tur är så finns det kvar :)
      Fläkten är bästa inköp vi någonsin gjort, kan varmt rekomenderas.

      Radera
  2. Den där flaskhållaren till vagnen var en mycket smart sak. Varför har jag inte tänkt på det innan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur... smart för vattenflaskan. Idag fick jag hjälp av min snälla far att sätta fast den, imon blir det premiär så jag återkommer med betyg :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!