06 maj, 2012

Mys-söndag.

Efter en tuff kväll mé huvudvärk vaknade jag tidigt denna söndagen.
När väl frukosten ätits upp & O fått vila en stund efter maten så blev det en sväng ute på vägarna.

Först en sväng till Citygross där vi köpte mé lite fika som vi skulle ha med ut till pappa.

Fika i solen hos pappa.


Vi vattnade vårat lilla land där det börjat växa så fint.. men det är konstigt att vi aldrig får gräslöken till att gro, det är den tomma rutan som den ska växa på.



Den fina sommarblomman Förgätmigej har börjat blomma, så fin i naturen men trivs inte inne så den får vara kvar i backen.




Gick våran vanliga runda runt området förbi sjön & fick solsken i blick, att det kan vara så skönt att komma ut på landet. Slippa höra trafiken & känna avgaserna i näsan.

Näe, föredrar fåglekvitter, frisk luft, lugn & ro. Många dagar kommer spenderas ute hos pappa under de kommande månaderna för där trivs jag jättebra.

Väl hemma blev det operation storstäd av badrummet medans Jörgen var iväg för att tvätta bilen (sparade dock avloppet till honom).

Hur i sjöven kan man tycka att helkaklat badrum är bra.. jag tycker det är rena skiten för i fogarna finns inget annat än skit (enligt mig). Hur svårt som helst att få bort, spelar ingen roll vilka dyra rengöringsmedel du köper så får du inte bort allt.. piss.




1 kommentar:

  1. Tandborste och cillit Bang använder jag och det funkar fin fint!

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!