20 maj, 2012

Underbara natt.

Lill-killen mé rivsår på pannan.


Oscar somnade igår vid 19.30 & sov hela natten till strax innan 7 på morgonen.
Tänk att han sov i över 11 timmar, det är rekord. Wonderful

Vaknade av att Jörgen precis hade matat färdigt O & som nu låg & sparkade på min rygg med sina små kalla fötter.

Hans små fötter är så goa, jag har fotfobi men inte mot dessa små underbara fötter.
Älskar hans fötter.

Vi låg länge & drog oss i sängen.. jag kollade FB mm via mobilen & O låg jämte & började med sitt skrik som han gjort i några dagar.
Det är ett gällt högt skrik, men inte av att han har ont utan för att han tycker det är roligt.. men mamma tycker inte det är lika roligt för hon får ont i öronen.


Hej hå.. Oscars lilla tå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!