30 maj, 2012

Blogg-fika.

Nu sitter jag här framför datorn eller är det bakom?
I vilket fall, här är jag för att göra ett inlägg i bloggen.
I bakgrunden hör jag från sängen i rummet brevid en glad bebis som jollrar & skrattar, en dotter som diskuterar någon skoluppgift om Palestina/Israel med sin pappa & Spotify från en mobil, mys.
Min familj, love!!

Dagen har gått fort som sjutton.
På fm var det blogg-fika mé Kicki & hennes lille Elias.
Vi satt & smaskade i oss varsin god bagel på Orions utecafé.
Barnen skötte sig galant trots tröttheten som kom smygande. Gosungar.

Kylan kom & det var så kallt att mössan åkte på Oscar, efter en mys-fika blev det hemfärd med bussen. O somnade i vagnen, väl hemma sov han ytterligare 2 timmar.

När vi kom hem hade posten kommit & det var ett tjockt brev till Oscar med något innehåll. Älskar överraskningar. Spännande.
Ja, tills jag öppnade det.
En gåva från Folktandvården, tandborste & tandkräm.
Tack!!

Gåvan.


Ps, tack Kicki för det nya ordet "Bloggfika". Det lånar jag ;)

Keep smiling J



2 kommentarer:

  1. Tack själv för idag.

    Vi fick med en sådan present på posten idag. Sött!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det kul me lite överraskningar me posten :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!