02 maj, 2012

Ensam

Trots 4 dagar ledigt ihop så har jag känt mig väldigt ensam.
Becka har varit med sina kompisar & det har varit övernattningar borta ggr 2.
Jörgen har suttit med näsan inne i datorskärmen för att plugga Affärsjuridik & det gjorde han både måndag (5-6 timmar) & tisdag (10 timmar) så jag har känt mig väldigt ensam.

Vädret har däremot varit toppen, igår gick vi en liten promenad på em & Becka höll mig sällskap, Oscar somnade till i vagnen vilket gjorde att jag satte mig på en bänk i lekparken utanför huset för att låta han sova ute lite & Becka gick in.
Vi var ute i närmare 2 timmar, skönt.

Natten till idag har varit underbar.
Oscar somnade vid 19.30 & vaknade en gång på natten för mat & sov vidare till efter klockan 7.
Han var utan mat i över 9 timmar inatt & det har aldrig hänt innan.
Betyder ju bara att han var trött & sov gott.

Mammas gos-kille


Idag är det onsdag & veckan kommer gå fort, inga planer på aktiviteter utan tar dagen som den kommer.. blir mycket utevistelse då vädret kommer hålla i sig.
Nackdelen är att det ska bli ostadigare till helgen igen (enl vädret idag på tv).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!