21 maj, 2012

Sommarvärmen...

Carpe diem.

Har precis kommit in efter en skön men varm morgonpromenad. Varför utsätta sig för den varmaste tiden på dygnet (mitt på dagen) när man kan gå ut på morgonen?? Satt även en bra stund på bänken i lekparken & lyssnade till alla fåglar, O fick komma upp till min famn & jisses vilka ögon när han fick se allt runt omkring.

Lite svårt att veta vad man ska ta på O nu när det börjar bli varmt för vagnen skyddar ju mot blåst & då blir det ännu varmare för honom.

Han fick i alla fall på sig goa tunnare byxor, body med kort ärm samt en tunnare kofta.

Ikväll ska Becka vara barnvakt igen.. vi ska gå på årsmöte inom bostadsrättsföreningen & vi tänkte gå båda 2. Hade aldrig lämnat O om jag inte visste att han är såpass lätt som bebis & inget krångel men mobilen kommer ändå finnas till hands & vi är 3 min hemifrån.

Dax att mata lille O så han kan få sova en liten stund..



Sol sol jättesköna sol !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!