13 maj, 2012

Helgen som gick..

... i rasande takt igen!!

Fredagen spenderades framför tv:n mé pauser för att springa till tvätten. Tvätta en fredag är väl inte det ultimata men skönt att ha de övriga lediga dagarna ihop.

På lördagen var det dax för Felicias konfirmation (Beckas bästis) & eftersom Oscar fortfarande inte var helt fri från sin förkylning så fick 50% av familjen gå & 50% va hemma (O & jag blev hemma)





Detta söta halsbandet blev konfirmationspresent.



Söndagen spenderades ute hos pappa, han har kommit hem från en 8 dagars MC-resa i Tyskland. Han har så mkt att berätta från sina resor & det är kul att sitta & lyssna till honom.

Vi kollade till vårat lilla land & vattnade, det har regnat hela veckan men vi har fönster över så regnet kommer inte åt ordentligt.
Kul att se att det växer & hoppas man kan få plocka lite odlat till sommaren :)

Gick vår lilla runda runt området & såg 2 lediga hus/stugor till salu, ingen av de lockade speciellt men i framtiden vill jag gärna flytta ut till dit, trivs som fisken i vattnet. Lugnt & skönt & långt från Betong- & asfaltsdjungeln i stan.
Tills vi hittar något så får vi fortsätta våldgästa min pappa (men han är bara glad i besök).



Min pappas vrålåk

Mat i solskenet


Oscar har idag börjat smaka på sina tår.



Nästa helg är Jörgen & Becka lediga i 4 dagar & dessa är redan planerade.
Ser fram emot en kort vecka (3 dagar) & sen en lååångledig helg me min fina familj.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!