06 maj, 2012

Lördagskväll from hell!!

Ja, rubriken ljuger INTE!!

Dagen smet iväg som vanligt, tog det lugnt & handlade lite på fm & tog den traditionella vilan efter maten.
Vaknade med huvudvärk & tog en stor kopp kaffe & hade hopp om att det skulle släppa.

Vid 20 satte jag igång med maten (så sent brukar vi inte äta men vi åt sen lunch därför blev det senare kvällsmysmat). Huvudvärken hade inte släppt än det var som blixtrar i huvudet så jag tog 2 panodil, kall handduk & gick till sängs...

Illamåendet kom krypande & detta var vid 4 tillfällen..jag tog även 2 Diklofenak för värken hade inte släppt.

När klockan var halv 12 så var jag värkfri. Fy fan för migränanfall.

Så när jag vaknade i morse hade jag:
Legat/sovit i sängen: ca 12 timmar (matade Oscar vid 4)
Inte ätit på: 18 timmar


Positiva glada tankar brukar få min värk att släppa en stund & igår gick mina tankar till ett härligt Varberg mé alla minnen man har därifrån..


Kort från sommaren 2011
Getterön, Varberg








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!