22 maj, 2012

Blev inte som planerat...

...det var meningen att O & jag skulle ta en promenad till Kristineberg & gå på Babycafét men O ligger fortfarande & sover som han alltid gör efter en stunds vakentid så vi får hoppa över det idag, lite tråkigt. 

Vi skulle möta mammor & barn från Föräldragruppen men hoppas på en andra chans nästa tisdag. Hoppas bara de är där då för jag känner ingen annan som går dit... 

Under min graviditet så "hängde" jag mycket på ett forum som heter Familjeliv.se
Där finns massa olika trådar om olika ämnen/frågor som tas upp men jag var bla med i en tråd för gravida Boråsare & under den tiden så drog de igång fikaträffar med förhoppning om att träffas efter de små fötts men jag kunde aldrig gå då jag hade ont (foglossning),
ville inte ta bussen, dålig tajming mm mm.

Nu när de små liven kommit till världen så skulle det vara roligt med en träff, så på torsdag har jag försökt få ihop några mammor, vet nu att jag ska träffa iaf 1 mamma, vilket ska bli väldigt kul & vi får se om någon mer vill haka på??


Dagen innan förlossningen, 14 dagar över tiden.


Hej hopp… kaffe mé dopp!


1 kommentar:

  1. Sv.

    Nej man kan verkligen inte sätta ord på hur underbar en förlossningen 'egentligen' är. :)

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!