07 maj, 2012

ZzzZZzZzzz...

Idag har dagen gått i trötthets-tecken, finns det ens ett ord för just trötthet...

Vaknade av att O låg i sin säng & babblade på morgonen, min gubbe var snäll & bytte blöja & fixade en flaska mat innan han gick till jobbet så jag kunde ligga kvar i sängen & mata.

Dagen har bara fortsatt med en slö kropp & knopp.
Kan inte vara på topp jämt. Orkade inte ens ut på promenad idag.. ajaj.

Det enda vettiga jag gjort är att laga mat, köttfärssås & tagliatelle.
Plockat undan lite, dammsugat & tagit hand om O.
Inte illa haha...



Hemlig konfirmationspresent.


I em var vi iväg & fixade en konfirmationspresent, är bjudna till vår dotters bästa kompis konfirmation. Tänkte först åka till Knalleland men vi tog landsbygden & Dalsjöfors istället & Hedbergs guld.
Hittade en fin fin present som jag tror kommer bli en lyckad gåva till en glad, söt tjej.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!