16 maj, 2012

Typisk Hanna grej...

Skulle egentligen skriva detta inlägg igår tisdag men då jag somnade framför tv:n vid 20 så fanns det ingen ork till det.

Men den TYPISKA saken av mig att köpa är:

4 av 5 poäng :)
(Inget kan slå originalet därför inte full pott) 



Måste ju självklart köpa & testa...

Juliskum var faktiskt goda, 2 olika smaker i påsen.
Cola & Päron, smakerna är godkända & kommer garanterat att hamna i kundvagnen mer än 1 gång.

Jag är en sucker av Tomteskum & Julmust juletid.. köper dem så fort de är i butik i oktober, köper även pepparkakor tidigt.

Gissa om jag blir glad när de är i butik redan i oktober, ja det är lite tidigt men jag köper!

Denna bild tog jag 5 okt -11 på ICA Maxi.



Hej Tomtegubbar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!